Ny ejer har ikke om registeret knallert.

Hej.

Ved ikke om emnet passer til siden, men forsøger alligevel.

Jeg har for ca 4 år. siden solgt min 30 knallert, om ny ejer skulle om registrer den.


har så fået et brev fra DFIM som siger jeg stadig står som ejer af knallerten.

Så ny ejer har aldrig om registeret den, hvad kan jeg gøre for at afmelde den hurtigst muligt? 

har ingen kontakt til ny ejer, og da det er 4 år siden har jeg ingen papir på den mere. 

Håber der er en ekspert på området

Vh Martin.


Martin O
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal omgående få afmeldt hos Skat's motorregister, for "taxameteret" tæller vist nok fra og med den 29. januar, så de første kr. 500,- er allerede væk.

Prøv at lokke ind med nem-id på skat.


Søren O

ASAP - fat i motorregister i morgen.. og find kvittering frem vedr. salg inden.. det kan være de "æder den" ved dokumentation.  (om jeg dumt må spørge.. hvorfor har du ikke tjekket det??)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det nok os bittert af mig, men har intet hørt fra forsikringen angående fornyelse, det kun grundet DFIM jeg blev opmærksom på det.


Martin O

Det nok der jeg kommer til kort med dokumentationen. 

Det min far der har solgt den, og han er lidt af dem gamle skole med kontanter i hånden og du bare tager varen. Desværre 


Martin O

:-( - men hvis den står registreret ved dig, så kan du vel blot afmelde straks? så koster det minimum af det værste..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Kan du ikke "bare" skrive til Skat, at du har skrottet den for 4 år siden.

Du kan ikke gøre for at der er en anden som har fundet den.

du skal bare gå ind og afmelde den selv på skat hjemmeside.   


Du behøver ikke dokumentation.  Dog er det sådan, at hvis du har dokumentation kan de afmelde den straks, og hvis du ikke har, så går der går nogle uger inden de afmelder den. 


Jeg har selv lige været det igennem nemlig. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis