Valg af trådløs bakkamera

Jeg søger erfaringer fra nogen der har monteret et trådløst bakkamera. Jeg har købt en campingvogn, og nu har jeg lyst til at montere bakkamera på både campingvognen og på berlingoen, så kameraerne kan bruges uafhængig af hinanden. Jeg søger noget i den billige ende, men samtidig noget som virker efter at det er blevet monteret. 

Så har jeg vist startet en tråd om noget trådløst

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Garmin laver en hvor det samtidig er GPS, For at det skal virke mener jeg der skal noget forstærker til, for at kameraet på campingvognen kan "nå"

Det her skulle være specielt velegnet til campingvogn.

http://www.lomax.dk/elektronik/telefoner-og-gps/gps/bilnavigation-144/garmin-camper-770-lmt-d-gps-plus-30-bc-3248380/?pla=1&gclid=EAIaIQobChMI0LCPiOCV4AIVk8myCh2X4Q0REAQYBSABEgL_y_D_BwE

Vi prøver igen, i morgen --

tak for dit svar. Det er nu ikke helt den enkle og problemfri bakkamera løsning som jeg først og fremmest søger, som du henviser til. jeg synes heller ikke ret godt om prisen, da jeg i forvejen har en GPS. 

Men så kom ugens reklame lavine væltende til min postkasse, og der var bla. et  blad fra "biltema" som vil sælge en løsning med 2 trådløse kameraer og en skærm til 1699,-kr. lige sådan noget som jeg efterspørger. Nu søger jeg så nogen der har prøvet at montere sådan et anlæg, og som kan fortælle om det kan bruges til noget, og om det holder hvad det lover. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis