gulvvarme, flydespartel,vådrums sikring

Hej skal til at lave mit bad.  Skal have lagt gulvvarme net el. Skal der primes før jeg ligger gulvvarme.  Hvad ville i fast gøre det i for har ikke meget fidus til det klister der er på bagsiden af nettet, og skal der primes inden flydespartel. Og hvilken vil i bruge.  Så er der vådrums sikring hvilken vil i bruge   der er godt nok mange på market. har købt et (Zero Easy Drain Komplet linje afløb 900mm)hvor der en Tætningsdug 200 x 150 cm til vådrumssikring af brusearealet.  Er der nogle der kan fortælle mig hvordan det skal bruges.



 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal prime på beton, I lægge nettet, evt uden klister, fylde flydespartel på. Lade tørre. Prime igen. Nu skal du montere hjørne armering og dit net til afløb. Du maler med vådrumsmembran på fladen, og kommer nettet på. Derefter mætter du den også på yderside. Når alle hjørner er lagt og det har tørret en dags tid måske, så giver du resten af vådzone. Lader tørre, og én gang til

En 1 komponent er nem og bruge, så det ville jeg gå efter hvis jeg var dig 

Mvh Thomas

Tak for det.


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også