isolering skur

hej kan ikke huske om jeg har spurgt om det før men nu har jeg udvidet mit skur jeg har brugt vindpap,klemlister,undertag men skuret står på stolpeføddder så der siver luft ind imellem klink og fliser og lavede en dobbelt dør så havetraktoren kan komme ind og stå og der siver også luft ind i revnen hele vejen rundt og ved stolpe foden er der ca 5 cm under stolpen hvor man kan kigge ud ville det kunne betale sig at sætte isolering i væggene når der alligevel kan komme så meget luft ind? det koster ikke særligt meget taget er ikke isoleret og er heller ikke isoleret under fliserne og så har jeg lavet en døråbning ind til det andet skur uden dør som heller ikke er isoleret

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan heller ikke huske om du har spurgt om det før men jeg er helt sikker på at det ikke kan betale sig at isolere væggene når resten er enten uisoleret eller står åbent til fri cirkulation :-)

/BOFH


Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Hvis du graver en strimmel eternit ned hele vejen rundt og fuger op under klinken, burde det hjælpe. Men hvis der ikke kommer regn og sne ind, er det vel bedre med udluftning?


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

tak for hjælpen begge 2 nej der kommer ikke sne og regn ind heldigvis:)det vil sige selvom jeg har isolering eller ej vil maling stadig kunne fryse?

Isolering eller ej så vil der komme frost i et hus hvis det ikke bliver opvarmet.
Så du skal tilføre en eller anden form for varme, hvis du vil undgå frost.
Men når det så er sagt, så er det klart at et uisoleret hus der er piv utæt ikke kan holde på den varme du tilfører.
Selvfølgelig vil den lette nattefrost ikke trænge ind i et uopvarmet hus lige med det samme, men holder frosten over længere tid så trænger den ind.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også