Hej LDS.
Jeg har et varmeapparat, som jeg kan ikke kan skrue ned for. Selvom termostaten står på 0, er der fuld varme på.
Er næsten sikker på, at problemet ligger i en løs termostat.
Jeg er lidt "nervøs" for at rode med den slags ting. Så er der nogen der er søde, og kan give en pædagogisk "how-to"? Eller skal jeg have fat i en VVS-mand.
I kan termostaten her - måske kan man fornemme, at den sidder løst på billedet til højre.
Pft, Lars Green