Nye radiatorer. Men hvilke

 Kan se. Der er stor prisforskel  og umiddelbart ville jeg bare tage de billige fra Jem og fix.  

 De eksisterende radiatorer er fra 1965.  Og er ikke så gode til varme op må jeg være ærlig og indrømme. 

Men hvad gør forskellen på de dyre og billige modeller og en eller 2 plader osv 


Kan se. Der er stor prisforskel  og umiddelbart... Vis hele indlægget
51 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Søren O skrev den 30-01-2019 20:47:46

Hvordan gik det - fik du varme i dine radiatorer?

  Hej jeg endte med ringe til fjernvarme selvskab.  De kom og drejede. På den grå. Du snakkede om. Der sad noget i  spænd i den.  Også masserede han nogle kobberrør spiraler. I boksen. 

Imellem tiden luftede jeg ud i hytten.  Og alt var lukket. 

  Nu skal jeg da lige love for.   Der sker noget.

Før. Hed det  45 grader ind og 40 grader ud. 

Radiatorer var alle sat på 3. 

Nu. Står. Samtlige på 2 en halv. 

Det ene rum har jeg nu måtte skrue ned på 1.5. Da den. Var sindssygt varm. 

 Mine hjørner i huset er heller ikke kolde mere de er gået fra 11-12 grader til 16.8 grader.   Mine varmerør går langs muren. 

Det pudsige. Ved det hele er mit forbrug er mindre.  Hytten er mere varm. Og radiatorer behøves ikke skrues ret meget op.

Den kør  nu 55 grader. Ind og sølle 20 grader ud. 

Hvilket jeg ikke forstår. Hytten er så varm. Pt at det kun er. 2 rum der køre. Mens stuen og køkken  soveværelse.   Står på 2 til 2.5  hos thermostat.   Og de er kolde. Skruer jeg op på 3 så begynder de  

Min største bekymring er Pt der er mere varme. Og meget højere. Afkøling af vand.  Men mindre forbrug. På måleren :/



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis