Terrænregulering

Følg tråden
OLENA
OLENA
OLENA OLENA Trådstarter

Ja det er et nyt hus. Lokalplan siger ikke nærmere skel end 1 meter, men naboen er overbevist om det skal være 1 meter fra skel og i min retning. Skråningen starter dog ca. 20 cm på hans side og resten er på min....

Halsnæs Kommune er ligeglad med lokalplan og de gør hvad det passe dem.

Skriver man en klage sendes den liiige til det samme medarbejder du klager over.

njord
njord
Postnr: 7120
njord njord

Naturligvis skal man ikke terrænregulere på naboens grund......

Hvis man skulle det, så kunne du jo regulere 10 cm efterfølgende og dermed gå en meter ind på naboens grund..... Det vil ingen ende tage og vil være helt uden logik.....

Se lokalplanen grundigt igennem og se om ikke der er skitser for terrænregulering.

MVH Njord
njord
njord
Postnr: 7120
njord njord

Saksede lige et afsnit omkring terrænregulering med tilhørende skitse. Denne er sakset fra Vejle men mon ikke der er noget lignende lokalt hos dig. Denen lokalplan er dog fra ca 1997

MVH Njord
OLENA
OLENA
OLENA OLENA Trådstarter

Det er regler efter byggeloven, men hvis en lokalplan siger +/- 1 meter og ikke nærmere skel end 1 meter, så er det der er gældende frem for normal 0,5 meter.

Du har ret og jeg vil skrive til kommunen og bede om en tegning. Jeg ved du ikke har en, men måske vil de lave en.

Frank Chr.
Frank Chr.
Frank Chr. Frank Chr.

Det kan du finde her   http://js.kortinfo.net/Kortviser/Map.html?Site=Halsnaes&Page=bosaetning&type=fkg&BBox=677000,6195000,695000,6213000&showaddresssearch=1&kommunekode=260

Jens J.
Jens J.
Postnr: 3500
Jens J. Jens J.
Først tager man lidt her og der... og det er ved meget normalt at folk i Danmark gør ting ud fra princippet "bare fordi jeg kan"... så har man ligge pludseligt en borgerkrig.

Arghhh - det er jeg ikke enig i !!

Hilsen Jens J.
OLENA
OLENA
OLENA OLENA Trådstarter

Jens J.

Det ønsker jeg naturligvis ikke det skal ske i Danmark og derfor er det vigtig at jeg få medhold i min sag, altså min ejendom tilbage til fuld rådighed. 

Ville du ikke også ønske det samme, hvis det var sket med dig? 

OLENA
OLENA
OLENA OLENA Trådstarter

Giver det mening?

OLENA
OLENA
OLENA OLENA Trådstarter

Og en til... en sjovt foto

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.