Kommentarer til projekt: Gennemgribende renovering af vores hus fra 1936 - youtube serie

Her samles kommentarer til projektet: Gennemgribende renovering af vores hus fra 1936 - youtube serie

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet:... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
FeuerDK skrev den 15-04-2019 22:34:34

Kør på som hidtil. Men gør os alle en tjeneste og lav en opsummerende video, når det hele er færdiggjort. 

Det er et vanvittigt interessant projekt. Og det kunne være fedt at se hele processen kogt ned til 10 minutters ren før/under/efter. Ingen snak, ren video. Og slut af med ét minut hvor det samlede færdige resultat fremvises. 

Tjekker fortsat ind og ser fremskridt. 😉

 FeuerDK

Takker og det vil jeg meget gerne gøre :-) jeg regner med at projektet kommer til at tage ca 2 år - og hvis man ganger dét med "Pi" er vi et godt stykke ude i fremtiden..

Uanset hvad er jeg glad for fokus på mit projekt og at I tager jer tid til at tjekke det ud. Processen er lang og kan til tider virke som en ørkenvandring, også for mig, så opsummeringer/successer undervejs kunne også være en mulighed :-)

god påske!

vh Daniel

Så kom næste del af fundamentet på plads.. Jeg har aldrig støbt et fundament af denne størrelse før, så helt klart kæmpe respekt til dem der gør dette til dagligt (i vatter :-))

resultatet er tilfredstillende og helt sikkert en god base for at komme videre..

god påske!

vh Daniel

https://youtu.be/mPZ2BZyRHWQ

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

efter en rum tid og en hel del fremskridt på det store fundament - rykker vi nu videre til en mindre tilbygning på 21 kvm. den bliver også bygget op i træ og kommer til at give huset et lidt lettere udtryk end kun en filset hvid klods.

men inden vi kan bygge, skal fundamentet lige være klart og radondugen i øvrigt - men her er de første skridt..

https://youtu.be/j-8enP6rkS0

vh Daniel 

... og så døde projektet. Videoen er til dato kun vist 68 gange siden medio 2019.

Flere er kommet med konstruktiv og relevant kritik, men de er overhørt af trådstarter. Lad dette eksempel stå til advarsel på hvordan en visuel fremvisning ikke skal gribes an.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Rantzau skrev den 31-03-2020 22:45:50

... og så døde projektet. Videoen er til dato kun vist 68 gange siden medio 2019.

Flere er kommet med konstruktiv og relevant kritik, men de er overhørt af trådstarter. Lad dette eksempel stå til advarsel på hvordan en visuel fremvisning ikke skal gribes an.

 Hej Rantzau

Projektet er langt fra dødt. Men jeg må indrømme at drive en gennemgribende renovering (selv naturligvis 🙂), samt optage og redigere er tidskrævende ved siden af normalt arbejde - og har derfor prioriteret at skrue ned for indlæggende her på lds. Man kan stadig følge projektet og mine videoer på youtube, hvis man synes om den stil jeg har valgt.
Formålet med videoerne er vel i første række at de ses af flest mulige. Du burde stramme op og ikke gentagne gange forklarer selvfølgeligheder.

Bl.a. er de enkelt scener for lange. Prøv at se Bonderøven som inspiration. Han formår at forklare essensen af hvad han har gang i uden at vise samtlige detaljer. Spring det over i dit projekt som andre har vist utallige gange til bevidstløshed.

Du har mulighed for at vise hvad der i dit projekt adskiller sig fra mængden. men det kræver du både er kritisk med redigeringen inden du uploader dine videoer, og nok så vigtig - hvor er den røde tråd i din fortælling?

Dine videoer bliver ikke bedre af at de ledsages af bortforklaringer her på sitet. For nuværende er dine videoer lige så spændende som at se maling tørre.

... dette er venligt ment som en hjælp til at få dig ud af den søvngængeragtige måde du griber sagen an.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også