hvilken mejselhammer anbefales

Hvilken mejsel/nedbrydnings hammer vil i anbefale?
Den skal bruges til all arround arbejde. badeværelse, vægge, støbt teresse osv.
- Den skal ikke bruges til et hamre komplet gulv op i et helt hus.
Den jeg har set på indtil videre er makita hm1213c sds-max
vægt 10.8 og 18.6 J

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville se om ikke jeg kunne finde noget brugt et sted. Det er typisk muligt og finde en af de dyre professionelle til en billig pris


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Det er jo fedt at eje værktøj men nogle gange kan det bedre betale sig at leje, for så kan du få en ordentlig kvalitet til en fornuftig pris. Hvis du skal banke et gulv op, også et lille gulv, er det vigtigt at den hammer du bruger er stor og tung, og det koster hvis du skal købe den.

Fiahgt skrev den 27-01-2019 14:24:50

Jeg ville se om ikke jeg kunne finde noget brugt et sted. Det er typisk muligt og finde en af de dyre professionelle til en billig pris

 Ellers kan man også tit finde dem til du professionelle her og til billige penge - men selvfølgelig ikke så billigt som brugt. 

https://www.discountbyg.dk/

Nu bliver jeg nok upopulær... Men jeg har haft en Powertool mejselhammer i rigtig mange år.. Den kostede 198 i Harald Nyborg og jeg har renoveret 3 lejligheder i betonbyggeri med den. Den har været brugt til at skrælle klinker af i badeværelser og køkken, banket ud til komplet nyt el, sænket lofter i hele lortet... Alt foregået i vibreret beton hvor enhver alm slagboremaskine giver op.

Harald Nyborg har den ikke mere men den ligner til forveksling den jem og fix har. 

Borepatronen som er med duer ikke men bare man holder sig til sds patronen.

Den gik til i sidste uge og nu har jeg prøvet at købe Harald Nyborgs Ford :-) 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis