Hvilken (rulle)spartelmasse

Mit pudsearbejde er snart overstået, og nu skal jeg til at have skaffet noget rullespartel.
Men hvor stor forskel er der på de forskellige mærker?
Jeg har tidligere brugt almindelig letspartel fra PP Mester og RAW (fra Stark). 

Men det var til lidt mindre opgaver, nu har jeg MANGE rum der skal spartles, og så begynder prisen at betyde noget. Dana lims rullespartel ser ud til at være billigst, derefter kommer B&J, Jotun, RAW osv.

Hvad siger, I? Er den fra Dana lim ok at bruge? Eller skal man spendere lidt ekstra?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har brugt rigtig mange spande Dana 627, og den kan jeg godt anbefale. Let at arbejde med.

Jeg bruger også Dana 627 - Den fra Røverkøb. Har for nyligt klasket 6 spande på væggen af min datters værelse.

Har også brugt den til underetagen, så har på 2 år brugt ca 20 spande af den.


Mvh
Michael Nielsen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Tak for svar. 

Jeg var i Stark og kigge, de gik med til at sælge RAW Rullespartel 15 liter for 290 kr. Det er muligvis en anelse lettere, da jeg så altid lige kan hente en ekstra hvis jeg mangler. Hvad er erfaringen med den?  Hvis den er bedre vil jeg godt give lidt ekstra. 

Jeg kan dog se Roverkob.dk giver fri fragt ved køb over 500 kr, såå. 

Tak for svar. 

Jeg var i Stark og kigge, de gik med til at sælge RAW Rullespartel 15 liter for 290 kr. Det er muligvis en anelse lettere, da jeg så altid lige kan hente en ekstra hvis jeg mangler. Hvad er erfaringen med den?  Hvis den er bedre vil jeg godt give lidt ekstra. 

Jeg kan dog se Roverkob.dk giver fri fragt ved køb over 500 kr, så det er jo tillokkende 

renepaulsen skrev den 24-01-2019 17:31:18

Tak for svar. 

Jeg var i Stark og kigge, de gik med til at sælge RAW Rullespartel 15 liter for 290 kr. Det er muligvis en anelse lettere, da jeg så altid lige kan hente en ekstra hvis jeg mangler. Hvad er erfaringen med den?  Hvis den er bedre vil jeg godt give lidt ekstra. 

Jeg kan dog se Roverkob.dk giver fri fragt ved køb over 500 kr, så det er jo tillokkende 

 Hejsa

Du skal også lige huske at du som medlem her får 25% hos malgodt.dk, så træk lige det fra priserne nedenfor:

https://www.malgodt.dk/searchanise/...llespartel 

Fri fragt får du også, samt en god service. Jeg har selv købt en del maling der, da vi har overtaget et hus der skulle males udvendigt og indvendigt.

Specielt Jotuns produkter er jeg vil med - de var nogen af de første til at have svanemærket maling, og så er det let at male med (strinter ikke, og dækker godt).

Rullespartel har jeg dog ikke erfaring med.


 -------

tilflytter til det midtjyske

--------
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også