Fugt/Temp sensor til monitorering af krybekælder

Hej LDS,

Jeg planlægger efterisolering af min krybekælder. Umiddelbart virker den helt tør, men jeg vil gerne have en idé om hvordan temperaturen og fugtniveauet er dernede, både før og efter der er isoleret, således jeg kan sikre mig at jeg ikke uvidende løber ind i fugtproblemer.

Derfor leder jeg efter en fugt/temp sensor, som jeg kan købe et par stykker af og placere dernede. Helst nogen hvor jeg kan aflæse dataene trådløst. Det bedste bud jeg har fundet pt. er Eve Degree, men til 550 kr stk, bliver det rimelig pebret at købe 2-4 stk af dem. Har i bud på nogle alternativer?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skal have en vejrstation som kan tilsluttes en computer og med 5 termo/humid sensorer....jeg bruger en ventus vejrstation til at følge temperatur /fugtighed i mine drivhuse , og det virker fint , og selvfølgelig trådløst.........


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
karl smart skrev den 24-01-2019 10:46:41

Du skal have en vejrstation som kan tilsluttes en computer og med 5 termo/humid sensorer....jeg bruger en ventus vejrstation til at følge temperatur /fugtighed i mine drivhuse , og det virker fint , og selvfølgelig trådløst.........

Godt forslag - det lyder som en bedre løsning, ift. på en prisbillig måde at have flere målepunkter.

Jeg har købt et par stykker af disse her:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=th10&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=th10+sonoff&_sacat=0

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis