Fjernvarme/luftpumpe i stor garage

Hej der ude. 

Jeg skal til at bygge et udhus/garage på 50 kvm det står for sig selv på grunden. 

Jeg har mulighed for at smide fjernvarme/gulvvarme der ud, eventuelt smide den på retur. Men ved ikke om det er nok? 

Alternativ skal der en luft-luft varme op. 

Udhuset bliver isoleret godt, og med støbt sokkel. 

Det skal primært bruges til opbevaring og gildesal. - så ikke noget der bliver brugt hver dag. 


Hvad ville i vælge hvis det var jer?


Hej der ude.  Jeg skal til at bygge et udhus... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Så alle her er enig om at jeg IKKE skal smide gulvvarme i, men istedet sætte en luft- luft varmepumpe op?

Der skal jo selvfølgelig være omkring 10-15 grader der ude hele tiden, da det der bliver opbevaret er mapper og papirer og alt mulig andet, der ikke tåler for meget fugt.

Er det rigtigt forstået?

Det var mit bud , det er meget sjældent at der er total enighed om diverse løsninger her på lav det selv ............


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Hvis gulvet ikke er støbt endnu, kunne du for en sikkerheds skyld støbe varmeslangerne ned i gulvet. Det er ikke den største udgift.


fase
S. Fabrin skrev den 24-01-2019 16:17:21

Hvis gulvet ikke er støbt endnu, kunne du for en sikkerheds skyld støbe varmeslangerne ned i gulvet. Det er ikke den største udgift.

 Det ville jeg også gøre. Evt dele rummet i 2 med gulvvarmeslangen så man kan lave et værelse eller andet.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis