sony bravia

hej

jeg har det problem at jeg kan ikke finde ud af lave en nem måde at finde vores streaming tjenester på på vores sony bravia smart tv   

det er tre tjenester der gerne skal ligge så de er nemme at komme til ! hvis feks. de kunne ligge på de farvede knapper men jeg ved ikke om de kan programeres ?

kort fortalt  HJÆLP !!!


13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ville hjælpe med et model navn, sony er jo et bredt program

på det sony tv vi har der kan de ikke programeres da knapperne har andre funktioner som nævnt i manualen.


De fire farvede knapper skifter funktion alt efter hvad du laver, f.eks. teletext eller programsøgning.

Det er ikke fjernbetjeningen, men fjernsynet der skal programmeres, men om man præcis kan lave den ønskede funktion ved jeg ikke.


okay ! det vil ellers være smart med en genvejsknapper som den knap der allerede er til netflix !

er der nogen der ved om den nemmeste/bedste løsning kunne være en  apple tv boks ??

eller findes der andre brugervenlige løsninger ?

Nu er der en verden udenfor Apple bla Nvidia schield der får du meget for pengene samtidig med det er en af markedets kraftigste streamings maskiner og så kan den styre det du ønsker lige fra yousee tv til netflix 

https://www.nvidia.com/da-dk/shield/shield-tv/

modellen findes i flere varianter med forskellig disk str og remote med tale styring, Den er styret med android

https://www.komplett.dk/product/910...roductinfo

(bemærk 60 dages åbent køb)



Annonce

da det er hele familien der skal bruge den er det der vejer højest brugervenlighed ! der ser apple tv simpel=god ud ! men det gør nvidea også hvilken kan jeg jo kun gisne om ?

mon der er et sted man kan få dem demonsteret ??


Hvilke apps er det du vil have frem?

netflix - tv2play - yousee - viaplay - dr - og hvis det er muligt også gerne filmstriben og dplay - og andre som jeg har glemt !

altså ikke nødvendigvis alle på en men så man har muligheden !

er det en android styret jeg skal ud i ? 

kan shielden åbne feks. tv2play via stemmestyring ? 

er der andre bokse der er bedre til mit behov ??

Dit tv er med Android Tv, så det vil nok ikke hjælpe meget at tilslutte en boks med samme system.

Umiddelbart startes apps ved tryk på Home-knappen. I "Featured Apps" kan du ikke ændre rækkefølgen, men i "Apps" kan du godt flytte rundt.

det må jeg prøve ! jeg synes ellers har prøvet alt   men lige nu står den på håndbold !!


Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis