Hvordan gør jeg en vandslange helt tæt?

Hej. 

Jeg har forbundet 2 vandslanger til ny opvaskemaskine , har lagt mærke til meget mikro små dryp med ca 10 sek mlmrum og har prøvet at skrue af og på igen.. 

Alt andet er helt tæt ! 

Jeg har noget paksnor liggende i vlrktøjskassen  efterladt fra en vvs mand, men har ikke sådan noget salve..Er det løsningen med snor og kan det evt bruges uden ? Hvordan gør man? 😶

Tak 😎

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej.  Jeg har forbundet 2 vandslanger til ny... Vis hele indlægget
68 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Natur skrev den 21-01-2019 19:44:30

Det kan vel kun blive værre?    Nørrebro??     

 Jeg har anmeldt dig til administrator!!!!

Fint..   
@ LL! - materialer er IKKE dårligere i Silvan..  MEN hvis ikke man kan spørge korrekt - kan man IKKE betjenes korrekt!..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Gør det selv.. @jacobn - OVER AND OUT .. Suk...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Natur skrev den 21-01-2019 20:04:00

Gør det selv.. @jacobn - OVER AND OUT .. Suk...

 Må man spørge hvor du selv bor? :-)

Det er helt ud i hampen det her..  SUK..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LL1 skrev den 21-01-2019 19:53:25

Inden tingene løber helt af sporet, hvorfor er materialer dårligere i silvan, end fx ao, Sanistål, brødrene Dahl og så videre, de får dem samme sted fra...

 De er heller ikke dårligere i byggemarkederne end andre steder. Jeg tror, at tingene er ved at løbe af sporet, fordi de råd, der er givet, bliver mere eller mindre afvist som dårlige råd og med den begrundelse, at det koster penge at lave det som foreslået. Endvidere er de givne råd blevet opfattet som chicane og mobning. Når der skal gives råd om forskellige opgaver, er det sommetider næsten med bind for øjnene. "Jeg glemte lige at fortælle, at xxxx" eller et af de første svar er: "Kunne du lægge et billede af det du spørger om ind, så det måske var lettere at se, hvad det drejer sig om". At spørgeren her tilsyneladende er mere ømskindet end andre, er så min opfattelse. Alt i alt er det min opfattelse, at spørgeren er skide sur over at være blevet kritiseret for sin løsning af opgaven. Hvis man ikke kan tåle, at der er nogen, som giver en anden løsning på opgaven og giver kritik af den løsning, skal man nok ikke søge hjælp her.


fase
LL1 skrev den 21-01-2019 20:03:27

SERIØST, et simpelt spørgsmål der kun drejer sig om 2 gummiringe... Kan føre til det

 Næ, det starter i denne Tråd, hvor Østerbro2019 beskriver en dårlig oplevelse på Facebook vedrørende spørgsmål om tilslutning af maskinerne. Derfor synes jeg det er trist hvis denne side ikke er bedre. Normalt er det min oplevelse at folk på LDS er hjælpsomme og kommer med gode løsningsforslag. 

At en venlig henstilling bliver vendt til et "angreb" på mig finder jeg både chokerede og fuldstændigt uacceptabelt.


Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis