Køkkenvask løber meget langsomt inkl. Billede

Følg tråden
Dan H
Dan H
Postnr: 2830
Dan H Dan H

Jeg tror jeg ville slå med den store hammer og få renset hele systemet fra rensebrønden. Huset må have en hel del år på bagen, så hele systemet trænger sikkert til en rensning. Det vil kræve tv at komme ind i de 3 grene, men det koster ikke så meget mere. 

Jeg fik det gjort for 6-8 år siden efter i en årrække at have haft småbøvl med jævne mellemrum. Siden (7-9-13) har der ikke været antydning af problemer.

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Ny5450
Ny5450
Ny5450 Ny5450 Trådstarter

Tak for svarene! Det lyder til jeg må ringe efter de profesionelle. 

Det undre mig bare at når jeg har højtrykrenseren på, og Nilfisk Kloak- og rørrenser så stopper vandet ikke. Det kune når det hele er samlet og vandet kommer fra vasken

Dan H
Dan H
Dan H Dan H

der står jo luft i rørene. Når du begynder at højtryksspule, kan luften slippe ud, men når du åbner for afløbet, kommer vandet massivt og risikerer at lukke for at luften kan komme ud.

Dan

Ny5450
Ny5450
Ny5450 Ny5450 Trådstarter

@dan h, Det giver god mening. Ville det hjælpe noget at spule ude fra brønden? (Men vil kun kunne spule “hovede røret, da røret til køkkenvasken drejer i 2 vinkler på 45grader)

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Du kan prøve at spule fra brønden og hen mod røret fra køkkenvasken. Det er normalt at spule modstrøms. Det vil den proffe også gøre.

fase
Dan H
Dan H
Dan H Dan H

Det skader selvfølgelig ikke at spule hovedrøret, men da der ikke er problemer i bryggerset, vil det næppe løse dit problem, som sikkert sidder i køkkengrenen - og så skal du have en prof på banen med et kamera

Dan

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.