Køkkenvask løber meget langsomt inkl. Billede

Hej. Jeg har en køkkenvask som jeg har store problemer med. Jeg har renset det med et afløbsrense bånd og en højtryksrenser, der er fin gennemgang når der er tryk på. Men når vi bruger vasken almindeligt løber vandet meget langsomt. Under vasken ser det således ud

Jeg håber på jeres hjælp 🙏. God aften

Hej. Jeg har en køkkenvask som jeg har store... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg tror jeg ville slå med den store hammer og få renset hele systemet fra rensebrønden. Huset må have en hel del år på bagen, så hele systemet trænger sikkert til en rensning. Det vil kræve tv at komme ind i de 3 grene, men det koster ikke så meget mere. 

Jeg fik det gjort for 6-8 år siden efter i en årrække at have haft småbøvl med jævne mellemrum. Siden (7-9-13) har der ikke været antydning af problemer.


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"

Tak for svarene! Det lyder til jeg må ringe efter de profesionelle. 

Det undre mig bare at når jeg har højtrykrenseren på, og Nilfisk Kloak- og rørrenser så stopper vandet ikke. Det kune når det hele er samlet og vandet kommer fra vasken

der står jo luft i rørene. Når du begynder at højtryksspule, kan luften slippe ud, men når du åbner for afløbet, kommer vandet massivt og risikerer at lukke for at luften kan komme ud.


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"

@dan h, Det giver god mening. Ville det hjælpe noget at spule ude fra brønden? (Men vil kun kunne spule “hovede røret, da røret til køkkenvasken drejer i 2 vinkler på 45grader)

Du kan prøve at spule fra brønden og hen mod røret fra køkkenvasken. Det er normalt at spule modstrøms. Det vil den proffe også gøre.


fase
Annonce

Det skader selvfølgelig ikke at spule hovedrøret, men da der ikke er problemer i bryggerset, vil det næppe løse dit problem, som sikkert sidder i køkkengrenen - og så skal du have en prof på banen med et kamera


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
Tak for svarene. Jeg fik de professionelle ud og er 1500kr fattigere, men med en vask der virker.

Prisen lyder rimelig som en times spuling incl. kørsel. Men jeg tror, der er flere, der gerne vil vide, hvad der var årsagen til det manglende flow. Så fortæl, fortæl.

fase
Det var en fedtprop tæt på brønden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis