Nedlagt yousee TV stik

Hej. Jeg har nedlagt yousee TV stik i min nye lejlighed. Jeg kunne godt tænke mig at mure det inde i væggen. Tænkte at bruge indmuringsdåse men kan ikke finde dæksel som kan monteres. Jeg skal ikke anvende stiket men tænkte at det ville være smart at have adgang til kablerne. Nogen som har prøvet lignende eller har en ide? Det man kan se på billedet er lavet af yousee tekniker. 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

eftersom det er yousee´s instalation 1 stik ude fra vejen så må du ikke røre det.

nu må man jo så ikke håbe du sidder på et stjernekoblet antenne anlæg for piller du det fra hinanden kan naboen miste sit signal

Tak for svar. Jeg tør nok ikke skille samlingen, altså kablerne. Det jeg mangler er en standard boks med blindlåg men boksen skal være tom således at samlingen kan være der. 

begge kabler forsvinder ind i væggen, på billedet er der ikke noget der er klippet, du må prøve og tjekke hvor kablerne forsvinder hen, ligeledes det andet kabel der kommer ud af vægen

Ja, jeg har set forkert. Det må være muligt at finde ud af, hvor kablerne går hen.


fase

Hvad kom du frem til med dine kabler ?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis