TRAILR

er der nogen herinde der kender denne trailer ?

er der nogen herinde der kender denne trailer ?... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Vi gav på et tidspunkt vores børn hve sin Stema trailer fra HN, da vi ellers næsten aldrig havde rådighed over vores egen.

Bundene i dem er ikke noget at råbe hurra for. Allerede efter ca. 3 år måtte de begge skiftes, da de simpelthen rådnede op. 

Så de er billige, men jeg vil ikke anbefale dem. Den folie som er på bunden løsner sig ret hurtigt, og så er der åbenbart ikke noget til at beskytte mod, at de rådner væk.


Kurt B. Andersen

Den trailer du henviser til er meget lig den der engang blev markedsført under navnet Camplet og vist også Euro.

men om det er den samme ved jeg ikke....

En kendt DK trailer som Variant har også tidligere været markedsført under navnet Dantrailer... Og deres trailere er også i forskellige udførelser, ikke alle er lige kraftige....

Men smag er jo forskellig...


MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

En Variant kunne jo også være en mulighed, den er for øvrigt danskbygget.

http://www.kongeaa.dk/pi/502_D2_GOLIATH_5332_216.aspx


Vi prøver igen, i morgen --

de rådner når man lader dem stå udenfor og få vand sådan er det også med variant og brenderup og hvad de ellers hedder

vi har en variant jubilæum model 190x128 alu, den er fra 89 og står pæn ifh til alder, den har først fået ny bund for 5 år siden så passer man på sine ting så holder de også længe 

https://www.lav-det-selv.dk/projekter/id/1984

Bunden skal nok holde, hvis dolk ikke var så nærige med en presenning. Gør den ren hver gang du har brugt den og lad den aldrig stå uden overdækningen udenfor. PS jeg skal skifte bund i en Brenderup fra 2006. Men det er pga skovleslid. Koster en støbeplade og så igang. Hvis du skal have den mange år, så køb Variant eller Brenderup.


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Min Variant fra 1996 køre med den originale bund endnu, og har ofte stået ude.

Men det skyldes at da den var helt ny, lagde jeg en 0,75 mm galvaniseret plade oven på træpladen, den er bukket rundt om kanten.... (metalpladen vejede 12 kg)

Dejligt med en metalplade, når man skal skovle ting op fra traileren.



Vi prøver igen, i morgen --

God idé med den metalplade oven på... jeg overvejede selv en køreplade af plast, men blev frarådet pga. udvidelse i varme.

Så overvejede jeg en alu dørkplade, men frarådede mig selv pga. prisen.

Så ... når man nu skærer en trailerplade til, er der så nogen der har en idé til en effektiv forsegling af de rå kanter på sådan en støbekrydsfiner plade?

den trailer jeg har linket til er næsten magen til en euro 2200 bare med andre skærme og greb samt en anden farve presenningen ! og sidst men ikke mindst en 12 m/m bund og bygget i danmark af camplet fabrikken 


Forsegling af kanten kan ske med epoxy. Pladen er i forvejen limet sammen af epoxy.

Man kan med fordel vedligeholde pladen med epoxy maling, når den er blevet skrammet.



Elektronikteknikeren

Man kunne jo også opbevare under presenning og have en løs stålplade liggende til de gange, du skal transportere “skovleting”.


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også