Stoppet kloak, tror jeg?

Hej alle,

Jeg har en vaskemaskine og en kondenstørretrumbler hvor vandafgang er koblet til i samme bag begge maskiner 

Men nu er vandet bare begyndt at stå op af risten, og det har ikke været et problem tidligere

Hvordan den slipper af med vandet ved jeg ikke, da den eneste hul jeg kan mærke er den som vandet fra begge maskiner løber ud af som er til højre på billedet hvor der er sådan en skum sky. 

Nogen der har nogle råd?


Mvh
Stefan H. 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er der et større gulvafløb i rummet et sted? Typisk vil der være sideindløb her, fra det viste afløb.

Og ellers må der være en vandlås i det viste afløb, prøv at stikke grabberne ned og tag fat.


Elektronikteknikeren

Der er intet der kan vippes eller lign.  Men der er øverst 2 plastskrue artige ting man kan skrue af. Og nederst i billeder kan osse skrues af men det føre ingen steder hen anden ned til det vand der er, lidt ligesom sådan en hulrum. 


Mvh
Stefan H. 

Det ligner et blucher afløb af det ældste model. Skråt ned igennem denne er der en svejset plade, der udgør vandlås. Det hvide i bunden af billedet er så en ret stor blindprop, som fører ned bag vandlåsen. Igennem hullet kan man føre rensebånd / vandslange ind igennem.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Lige præcis, udlejer sendt bud efter en kloak mester. Så han spulede det lige igennem. Nu er der hul igen 😁


Mvh
Stefan H. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis