Asbest tag

Hej 

Vores landejendom har asbest tag. Tror der er omkring 430 m2.

Nogle der ved, hvad det vil koste at få et firma til at pille det ned og fjerne det.

Vi bor i Varde kommune

Hej  Vores landejendom har asbest tag. Tror der er... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

  Tak - jeg er stor fan af krak.dk’s måleredskab  

Her i området var det borgmesteren der brugte asbestplader til vejfyld. Han kom dog til at tage dem op igen. Mon ikke han fjernede et par læs og resten er så gemt så langt nede at det ikke ses.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
gah skrev den 12-01-2019 15:16:44

Masser af indlæg i denne tråd men ingen svar på trådstarters spørgsmål 😉

 Nok fordi vi ikke kan give et svar på det. Som der bliver nævnt mange gange, så skal trådstarteren kontakte nogle firmaer og få tilbud...


Mvh. Christian M
 

  jeg kunne bare så godt tænke mig at høre fra nogle, der selv har fået fjernet et tag, så jeg kunne få et realistisk indblik i priser. Ved godt, at jeg kan få tilbud fra 3 forskellige firmaer, men det vil være rart med et eksempel inden, så jeg ved, hvad jeg nogenlunde skal regne med...  

Et bud må være ca 100 +moms. Det er jo 2 mand i en uge og en læsser med kurv. Bagefter skal du jo have kørt ca 8-10tons affald til deponering. Men hvad spær og lægter skifter du selv det eller skal du også betale for det?


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Fiahgt skrev den 12-01-2019 21:56:08

Et bud må være ca 100 +moms. Det er jo 2 mand i en uge og en læsser med kurv. Bagefter skal du jo have kørt ca 8-10tons affald til deponering. Men hvad spær og lægter skifter du selv det eller skal du også betale for det?

 Hvis det kan gøre det. Er det ik pænt dyrt at komme af med asbest tagplader for firmaer - og i og med det nemt går i stykker og drysser Jf. trådstarter, så skal det tages ekstra hensyn.


Mvh. Christian M
 

Tak for svar  

Vi fjerner selv spær og lægter med mere. Så det er asbestpladerne, vi skal have pillet ned og kørt væk til deponi. 

Ved ikke om det er forskelligt fra kommune til kommune, hvor dyrt det er. I Varde kommune kan man komme af med 10 plader om året, resten skal man betale for. Og det er vist ret dyrt, specielt når de er i så dårlig stand.


Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis