Nedlæg indendørs pool

Hej Lav det selv forum,

Jeg står med en indendørspool, som inden vi købte huset er blevet lavet om til værelser, men uden poolen er blevet fyldt. Dvs. vi under vores værelser et ca. 40 m2 stort hul ca. 1,5 meter dyb. Vi har erfaret at den konstruktion der er lavet for at ligge gulv og og lave værelser er meget dårligt udført og ventilation er på den forkerte side af dampspærren. Ejerskifteforsikringen vil betale for at lave det om billigst muligt, men vi vil selvfølgelig gerne have fyldt poolen og etableret nye værelser osv.

Jeg vil gerne selv fylde poolen men hvordan gør jeg det korrekt? Der er beton bund i poolen selvfølgelig, men kan jeg bare fylde sand i den, eller skal bunden brydes op først?

På forhånd tak

/Thomas

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvilken løsning vil ejerskifte lave ?


Mvh. Christian M
 

poolen har vel også nogle til/fra løb på vandsiden på vandsiden og et afløb ?

Hej Christian M,

Ejerskifteforsikringen, vil bare udbedre nedefra og genetablere dampspæren og så mener de det er gjort med det. På trods af der er begyndene skimmelsvamp i trækonstruktion og op af vægge op i værelserne.

Jeg vil gerne have det fyldt ud og lavet ordentligt en gang for alle så der ingen risiko er fremadrettet.

Det er i hvert fald vigtigt at få den fyldt ud. Der er grimme billeder på nettet af pools som bliver tømt, og så bare efterladt, og som så "flyder op til overfladen" fordi grundvandet står lidt højt, og poolen nu fungerer som et skib.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis