Underlig dims 😄

Hej. 


Jeg var en tur pĂĽ vores loft, hvor der løber nogle fjernvarmerør. Midt pĂĽ rørene kommer der sĂĽdan nogle “ dimser “ op. Har i en forklaring pĂĽ hvad det er? 

Mvh Jonas 

6 svar
 Følg trüden
Annonce
Annonce
Annonce

Den til venstre er til udluftning , den til højre muligt  , en ekspansionsbeholder.............


Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......

De kunne ligne nogle selvudlufter-dimser.

@karl smart. 

Tak for svaret, og et godt bud!! 

Her kommer et billede oppe fra, er du stadigvĂŚk af samme overbevisning 

Er du sikker pĂĽ det er fjernvarme og ikke jeres eget centralvarmeanlĂŚg de sidder pĂĽ?


Elektronikteknikeren

@Gregeren. 


Hvad er forskellen ?😔 altså huset er forsynet med fjernvarme.

de sidder efter vores mĂĽler

Hvis man har en varmeveksler, ekspansions beholder, trykmĂĽler og cirkulationspumpe sĂĽ har man sit eget varmeanlĂŚg og har ikke fjernvarme vand direkte ind i sin installation. 

Varmen overføres i varmeveksler. 

Det ligner meget 2 luft potter hvoraf den ene er isoleret.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg trüden
Vil du vĂŚre med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og fĂĽ fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmül og svar andre

FavoritmarkĂŠr spĂŚndende indlĂŚg

FĂŚrre reklamer, nĂĽr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis