Hej herinde
Jeg er ny her på siden men har rodet mig lidt ud i noget arbejde med el drevet gulvvarme.
Det er monteret af tidligere beboer og da det ikke varmede mere, skiftede jeg termostaten til en De I med gulvføler (som den gamle også var med, huset er fra 1975)
Det er alt sammen sat til nu og jeg har målt mig frem via multimeter, til at der bliver sendt 230V ned i varmemåtterne men der kommer ingen varme.
Hvad kan være galt?