Sous vide

Hej med jer

Jeg er ny her i forummet og kunne ikke umiddelbart finde lignende tråde her på siden. Henvis mig gerne, hvis emnet har været oppe før. På forhånd tak! :-)

Min kæreste og jeg går lige nu og overvejer at købe en sous vide maskine/sous vide sæt. Vi har kigget på de her pakketilbud. Vi er dog i tvivl om, hvor ofte vi vil få det brugt, og om det er det værd. Har nogle af jer erfaringer med sous vide? Og får i jeres brugt?

/Thomas 

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu hører emnet nok mere hjemme under "Lav-mad/drikke", men jeg kan da byde inde med et par erfaringer.

Jeg har en SousVide Supreme, der er inkluderet i en af pakkerne i dit link. Maskinen fungerer som sådan fint, dog er den ret besværlig at hælde vandet fra, uden at det sprøjter op fra vasken. Den fylder også ret meget på køkkenbordet/-skabet. Skulle jeg købe en ny i dag, ville jeg købe en af "dyppekoger"modellerne, og så bruge en gryde som beholder.

Jeg må tilstå, at den ikke bliver brugt så flittigt nu, som da jeg købte den. Det har nok noget med nyhedens interesse at gøre ;-). Den bliver dog fundet frem når vi det er tid til steg i husstanden :-).


Med venlig hilsen

Anders

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis