electrolux komfur

Hej alle.

Vi har et electroluxkomfur som fulgte med huset, da vi købte det. (ELI86520) Under nytårsmadlavningen kunne vi pludselig ikke få gang i ovnen. Det var en af gæsterne der betjente det, og der er muligvis trykket på nogle knapper.

Kogeplader virker, lys i ovne virker, ur i display virker. Jeg kan ikke tænde for ovnene. Ingen sikringer er gået. 

Slukker og tænder jeg hele komfuret, kører uret og jeg kan stoppe det, men ikke stille det. 

Det eneste ændring jeg kan se er at børnesikringen til den øverste ovn er blevet slået fra, eller virker ikke. 


Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?


1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på lds

Ovnen er nok blevet stillet til at starte om nogle timer. Der må være en måde at få tlllene til at blinke så du kan stille dem på manuel. Tryk her for link til manual 

I min tid som selvstændig var jeg ofte ude for at familier ringede. Der var arrangeret jul hos den gamle bedstemor, og alle " kloge " damer stod i køkkenet. Vel ankommet hjem fra kirke opdager de  at anden er lige så kold som da de tog afsted. Jeg får stillet på det men kan naturligvis ikke trylle tiden tilbage så de måtte lave om på rækkefølgen. Først rundt om træet, så gaveuddeling og sidst på aftenen den stegte and.  


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis