Neeej men det er ligesom når man bor ved en jernbane. Når man har hørt det 10 gange så vænner man sig til det og hører det ikke mere.
En måde at få det til at forekomme sjældent er ved at skrue ned på gulvvarmens blande temperatur. Så kaldes der på varme en stor del af tiden og disse temperatur udsving vil ikke forekomme ret tit.
Du kan jo teste om det er det der giver lydene. Du skruer termostat ned på 10 grader og venter en time, og skruer så op igen indtil den kalder på varme. Så vil du sikkert i løbet af 2-5 minutter høre disse lyde.