Tegn min egen Kolonihave?

Jeg står pt. og tripper for at der skal komme gang i Kolonihavesalget til 1. April 2019....
 - til dén tid håber jeg at kunne købe en kolonihave og der er helt sikkert et hus på grunden allerede.

Men, når det kribler og krabler sådan i mit for at få mit eget lille sted, så kan jeg jo lige så godt udnytte vinteraftnerne fornuftigt og på andet end at tjekke priser på byggemateriale...

Så, hvilket tegneprogram vil I anbefale til en der ALDRIG har tegnet noget som ligner, men som drømmer om at tegne sit eget kolonihavehus? 

Der skal være mulighed for mål faste mål af vægge, døre, vinduer, højde, afløb, el installationer mv. Jeg bruger Macbook Pro. 

På forhånd tak

Anne Lis

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du aldrig har prøvet tegneprogrammer (CAD), så kunne du begynde med at slukke computeren og bruge en blyant, en lineal og et stykke ternet papir. Men ellers prøv om SketchUp, som findes på dansk, kan bruges på en æblecomputer :-) 

fase

Jeg er enig med fabrin, man bruger al for meget tid på at finde ud af programmet, det hæmmer kreativiteten. Køb sådan en her https://www.harald-nyborg.dk/p7504/...antet-30cm og en trekant.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere