Jeg er ved at lægge gulvvarme og har bestilt en Roth gulvvarme pakke
https://www.billigvvs.dk/Varmesystemer-Gulvvarme-Roth--Roth-Komplet-Traadloes-Gulvvarmestyring-inkl-Pumpe-2-Kredse-611599.html
Mit fyr er forberedt med 2 T-stykker for fremløb og retur som passer til 3/4" og shunten tilsluttes også med 3/4" .
Jeg vil hører om det er ok at tilslutte shunten med overgangsnipler og PEX rør eller om i vil anbefale en anden måde evt bestille en vvs'er :-)
Gode råd om Roth installationen er i det hele taget meget velkomne
Mvh Thomas