Hej!
På et eller andet tidspunkt er min beskyttelseshætte til min skorsten til mit gasfyr (forrest i billedet forsvundet). Formentlig inden jeg overtog huset her sidst på sommeren... Det hvide plastik er ret porøst, og knækker let. Jeg fik serviceret mit gasfyr, og de anbefalede mig selv at skifte den - det lyder jo nemt nok, men nogle gode bud på hvordan og hvilken hætte jeg skal have fat i?
Tak!