Blinklys arm

I min golf fra 09 virke fartpiloten  ikke som den skal,når jeg starte op og køre med en fart på 50 km og slår den til funke den,men kort derefter,vises der sig en bjælke i display og den grønne ur går ud,og så virke den ikke længere,blinklys op og nedblænding lys virke,kan det evt,være hele blinklys armen der er defekt,jeg tænkte på at give kontakten noget spray, for at se om det løse problemet,er der nogen som har en godt rå.

Fj
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har sakset følgende svar fra andet forum..                                                                                                                                                                                                                                         "Prøv at rense kontakterne med noget kontakt rens. Har lavet flere fartpiloter fra VAG på den måde..Kontroller bremse- og koblings kontakterne.                                                                        
 Med Vagcom kan man se om den virker eller ikke."    

Håber det kan hjælpe - Vh. Carsten                                                                    

Hej Carsten- jeg har givet kontaktede på blinkarmen,uden at det blev bedre, vil forsøge at finde bremse kontakten,der er jo dsg gear på bilen, så det med koblings kontakten,må jeg hvis glemmer.😊😊

Fj
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis