Jeg har et gasfyr Ca. 8-10 år gl. Modellen er et Vissmann Vitodens 300, som fungere perfekt, bortset fra at det hyler grusomt fra gasblæseren og har gjort det Ca. Fra 2 efter køb og montering.
Er der nogle som har oplevet noget lign. Og kan jeg slippe af med hyleæyden ved at købe en ny blæser? Håber at der er en som kan give et hjælpende råd.
Vk Handy manden