Sokkel

Mit hus er fra 1956 og soklen er lidt træt - ikke revner men trænger blot til en opfrisker. Hvad bør jeg gøre - vandskure eller er det ok blot at smøre med noget grå Cemplexo maling? Eller måske noget helt tredje?


Bergqvist
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis det skal være helt i orden, vil jeg anbefale at du hugger alt gammel puds af, og pudser den op på ny, så har du en "ny sokkel" der holder sig fin i rigtig mange år.

Men først et arbejde der kan udføres til foråret..

Et par billeder af tingenes tilstand, ville gøre det nemmere at råde bedst muligt.




Vi prøver igen, i morgen --
Vedhæftede filer:

Bergqvist
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Den ser da ganske fin ud, det var ikke noget jeg ville gøre noget ved, en sokkel vil ofte have små ubetydelige revner i pudset, som ikke har betydning, og nu har det jo holdt siden 1956, så jeg ser ingen grund til bekymring.

En gang algemiddel som får lov at virke en ugen tid, og så en gang "nænsom" højtryksrensning, ville pynte den godt op, men vent til foråret.


Vi prøver igen, i morgen --

Tusind tak for input - det gør jeg


Bergqvist
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også