Hej
Vi har været ved at lave mit fjernevarmeanlæg om så jeg nu kører på fjernevarmecentralens pumpe. Jeg har ingen shunt anlæg og har aldrig haft. Nu er der så opstået det problem at halvdelen af gulvet i et af mine rum med gulvvarme er iskoldt og der var varme i før vi begyndte.
Jeg har prøvet at slukke for alt det andet og så skrue termostaten op for den ene kreds og returen blev meget varm, så tænker der er gennemløb. Har I nogle ideer til hvad der er galt?
På forhånd tak.