Loftr revner!!!

Hej

Mine staldlofter revner og selve loftet bliver skubbet ud af de I-profiler som de ligger i. På det første billede kan man se hvordan loftet bliver presset fra begge sider og derfor revner. Billede 2 ser man hvordan loftet bliver skubbet ud af I-profilet.

 Nogen bud på årsagen til dette?

Vh Henrik

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Noget rykker sig. Det kan være den/de stolper som understøtter I-jernene. Du må prøve at måle højderne rundt omkring og vurdere hvad den normale højde burde være. Og så afgrænse mulighederne og blive klog på det.

Henover hvor lang tid er skaden sket?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hej

Tak for svar. Gulvet ovenpå buer kraftigt op af ovenpå. Men jeg fandt denne samling af understøtningen som jeg vil prøve at samle igen. Har en mistanke om at det kunne stamme derfra. 

Det du viser er en såkaldt  "Fransk Lås" som ikke kan skride fra hinanden, da den skal være låst med et par gennemgående kiler.

Jeg ville ikke lade mine børn opholde sig i bygningen, inden den er blevet gennemgået af en kyndig person som f.eks. en bygningsingeniør.

Jeg mener det faktisk alvorligt!!!

Annonce

Hva er det hele endt med?


Mvh. Christian M
 

Der er ikke sket det heltstore. Men prøver idag at på skrue noget fladjern, i håb om at kan holde bjælkerne på plads.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis