Hej lav-det-selv entusiaster,
Jeg har købt et sommerhus, som havde fjernvarme kun til brugsvand og opvarmning med el-radiatorere. Efter at have fået den første elregning skiftede jeg hurtigt el-radiatorerne ud med alm radiatorer som opvarmes med fjernvarme gennem varmeveksleren som vist på billedet. Det fungerer upåklageligt.
Men efter at varmeveksleren leverer fjernvarme til radiatorerne er den begyndt at brumme sagte i ca 1 min hver 2. time eller lignende.
Det er ikke en voldsomt irriterende lyd, men jeg vil da høre, om nogle kender til lignende og om det er et problem? Jeg kan ikke præcist identificere hvor lyden kommer fra, men jeg er ret sikker på at det ikke er trykregulatoren.
Håber I kan hjælpe?
Mvh Mads