Hej alle :)
Jeg har lige et spørgsmål i garanteret kan svare på.
I min garage der er et rør, hvor regnvandet kommer ned igennem. Jeg pillede isolering af det, da min hund spiste af isoleringen. Skal jeg sætte noget nyt op eller er det ligegyldigt mht. lov og regler? Kan røret frostspringe fordi der ikke er isolering på mere?
På forhånd tak!