Isolering af faldstamme i garage

Hej alle :)

Jeg har lige et spørgsmål i garanteret kan svare på. 

I min garage der er et rør, hvor regnvandet kommer ned igennem. Jeg pillede isolering af det, da min hund spiste af isoleringen. Skal jeg sætte noget nyt op eller er det ligegyldigt mht. lov og regler? Kan røret frostspringe fordi der ikke er isolering på mere?

På forhånd tak!

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er ligegyldigt om røret er isoleret, det bliver heller ikke frostsprængt.


fase

Det er jo en faldstamme som aldrig vil være fyldt med vand. Det løber lige igennem. Har du varme i garage kan den blive fugtig uden på på grund af kondens.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Okay - Tak for svarene


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis