Hej
Jeg har en kort gulvvarmekreds på mit - ups- selvbyggeranlæg, som aldrig bliver varm. Kredsen er samlet på et sted over gulvhøjde (den er lavet over to omgange) og så ført ned igen. Så der er jo nok luft her i det korte stykke over gulv... Det er et stykke vandret halvtommerør, ca. 5 cm + gevind, og så to 90 gr. bøjninger ned til gulvslangerne. Hvordan/med hvad kan jeg udlufte det? Altså hvilken størrelse/type "potte"?
På forhånd tak