Udluftning af gulvvarmekreds

Hej

Jeg har en kort gulvvarmekreds på mit - ups- selvbyggeranlæg, som aldrig bliver varm. Kredsen er samlet på et sted over gulvhøjde (den er lavet over to omgange) og så ført ned igen. Så der er jo nok luft her i det korte stykke over gulv... Det er et stykke vandret halvtommerør, ca. 5 cm + gevind, og så to 90 gr. bøjninger ned til gulvslangerne. Hvordan/med hvad kan jeg udlufte det? Altså hvilken størrelse/type "potte"?

På forhånd tak

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis din samling er tilgængelig vil jeg foreslå dig at udskifte den ene vinkel med et t-stykke, og så sætte en udluftningsventil i t-stykket.


Søren O

Selvfølgelig....Nu bliver konen glad☺

Tak for svar

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis