Kold radiator

Har en kold radiator. Kan denne model "motioneres" ligesom husets øvrige med stift? Hvordan gør jeg det?


Huset købt - renovering påbegyndt.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:

Huset købt - renovering påbegyndt.

Det ligner en "gammeldags" drejeventil hvor du selv skal regulere hvor meget ventilen skal være åben. Er det ikke muligt at dreje akslen? Ventilen vil være helt åben i den ene yderstilling, og helt lukket i den anden yderstilling. Måske kan akslen drejes helt rundt når håndtaget er afmonteret, så du må lige tjekke.

Du har vel sørget for at udlufte radiatoren?


Søren O

Jeg kan fint dreje akslen bare med fingrene og der kommer kun væske ud når udlufter... Hmm?


Huset købt - renovering påbegyndt.

Er der ikke nogle stop på håndtaget der "fortæller" hvor meget akslen skal drejes? Det lyder usansynligt at ventilen kan være stoppet.


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis