Kold radiator mazdaklaus 64 8355 20-11-2018 17:20 Har en kold radiator. Kan denne model "motioneres" ligesom husets øvrige med stift? Hvordan gør jeg det? Huset købt - renovering påbegyndt. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7971 7000 20-11-2018 17:35 Det ligner en "gammeldags" drejeventil hvor du selv skal regulere hvor meget ventilen skal være åben. Er det ikke muligt at dreje akslen? Ventilen vil være helt åben i den ene yderstilling, og helt lukket i den anden yderstilling. Måske kan akslen drejes helt rundt når håndtaget er afmonteret, så du må lige tjekke.Du har vel sørget for at udlufte radiatoren? Søren O
mazdaklaus Trådstarter 64 8355 20-11-2018 19:07 Jeg kan fint dreje akslen bare med fingrene og der kommer kun væske ud når udlufter... Hmm? Huset købt - renovering påbegyndt.
Søren O 7971 7000 20-11-2018 19:31 Er der ikke nogle stop på håndtaget der "fortæller" hvor meget akslen skal drejes? Det lyder usansynligt at ventilen kan være stoppet. Søren O