byg garage som tilbyg

Hej.

Jeg har en bunke spørgsmål inden jeg går igang med mit 150-200.000 projekt.

Vi vil ha' bygget en garage som skal være i forlængelse med vores hus (tilbyg)'
Det skal bygges i træ. Vi vil have en masse på plads inden, da der er nogle udfordringer.

1) Hvor finder man lokalplaner for at sikre sig at vi må bygge 2,5 meter fra skæld, men dog max 2,5 meter i højden?

2) Må en elmåler sidde indvendig? Da garagen bliver bygget hvor måleren sidder i dag. Så måleren kommer til at sidde ude i garagen?

3) Der er en kloark til regnvand som er der hvor garagen skal stå, må man sætte garagen oven på den, og sætte en olieudskiller på den? Hvad med den brønd der er nedenunder, skal man kunne komme til den?

4) Hoveddøren bliver sløjfet og istedet kommer hoveddøren til at sidde i garagen, ved siden af porten. Må man det?

5) Er det normalt at have fjernvarme ude i garagen i en radiator, eller skal man gå efter en varmepumpe? der skal ikke være varme på hele tiden, kun når det bliver brugt til fester. 

Håber nogen kan hjælpe med at få lidt lys over projektet. 

Hej. Jeg har en bunke spørgsmål inden jeg går... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Reklame !!


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

hvis du bygger din garage sammen med huset, og den skal være opvarmet, skal du jo isolere efter gældende Br18, det er du klar over ikke?

og hvis du alligevel skal isolere efter Br18 kan du ligeså godt lave gulvvarme med det samme.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis