Et spørgsmål ang. F-Link til Jablotron (opdateringer af F-link)

Hej


Jeg har hørt to forskellige ting om F-Link, en siger opdatering sker noget lignende som fx Windows uden man behøver at skal have fat i softwareleverandøren eller sælgeren.


En anden sider at man skal have fat i softwareleverandøren / sælgeren hver gang der skal foretages en opdatering af F-Link?


Hvad er rigtig  eller forkert: -) er der nogen der kan svare på ovenstående spørgsmål?


Hilsen Martin G. 


Går og roder med lidt af hver : -)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

F-link er et stykke teknikersoftware, så man skal have fat i sin leverandør for at få den seneste version. 

Vi har lige udrullet en ny version. Det er ikke de store ændringer, der er kommet. JA-100 er et godkendt anlæg, så hvis de roder for meget med opdateringerne, skal det godkendes på ny. De primære opdateringer der kommer (det gælder de fleste AIA-anlæg) er integration med 3. Parts produkter.


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej igen


Tak for oplysningerne . 


Oki så skal en slutbruger som har installeret F-link på sin pcér have fat i softwareleverandøren eller den der har solgt anlægget ved være opdatering.

Tænker en ganske almindelig slutbruger som ikke er godkendt installatør eller lignende, ikke bare lige selv kan få de nødvendige softwareopdateringer hos selve softwareleverandøren som Jablotron eller pro-sec?


Hilsen Martin G.

Ps. åbenbart så er der nogen der tager penge for F-link og andre giver det gratis med i købet . så ikke de store retningslinjer: -)



Går og roder med lidt af hver : -)

Pro-Sec hverken handler eller yder support til private. F-link er forbeholdt teknikere, så der findes ingen manualer eller teknisk support for private, ud over det, som den installatør, der har solgt dig anlægget er villig til at yde. 

Det er op til den enkelte installatør at vælge, hvad han vil tage for F-link softwaren. Nogle installatører tager et mindre beløb, hvor i der er medregnet lidt tid til telefonisk support o. Lign. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej igen : -)


Tak skal du have : -) 

Så blev  man også det klogere  : -)

Fik først indtryk af F-link var meget tys tys og alt mulig,  hvis slutkunden fik F-link  : ) til nu er det bare mere eller mindre åben for slut kunden : -) (positiv her  fra)

Hilsen Martin G. 


Går og roder med lidt af hver : -)
Er der en der kan hjælpe med et link til hvor jeg kan downloade f-link? Jeg har programmet Oasis før, så kender til fremgangsmåden 😀
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis