Du må endelig ikke gøre som Joel foreslår!! Hvis du hiver i den lille nål (pakdåsen), risikerer du at hive den lille pakskive, der sidder på bagsiden af.
Nålen sidder i et lille messinghus, SM kan skrues af med en svensknøgle. Hav en klud under, der kommer lidt vand. Nu stikker du en lille skruetrækker ind i huller og skubber kort men bestemt indad, til vandet kommer. Det er her ventilen sidder. Den kan sætte sig fast pga rust i rørene.