Hej alle
Jeg har netop overtaget et hus med meget gamle radiatorer, hvor jeg har svært ved at opnå varme på ca 21 grader i huset. 7 ud af 8 fungerer fint og varmer konsekvent som de skal. Den sidste fungerer dog kun sporadisk, hvilket vil sige at selvom jeg stiller den på 4 (og der kun er ca 18-19 grader), bliver den ved med at slukke af sig selv nogle timer, for så at starte igen nogle timer. Er der nogen der kender til dette problem?
Jeg har meget lidt viden på dette område, men jeg kan se at der ud fra termostaten går en metalledning hvor der så i enden sidder en metal "flaske". Er det denne der registrerer hvor varmt her er? Og kan det muligvis være denne den er gal med?
På forhånd tak for al den hjælp I kan give.