Uponor gulvvarmestyring, med eller uden betjeningspanel?

Hej alle sammen. Jeg skal til at købe styring til min gulvvarme, og uponors style termostater tiltaler os meget(jeg er ikke vvs’er så har ikke forudsætninger for at vide hvilken styring der performer bedst). Spørgsmålet er bare, om man bør vælge med eller uden det store betjeningspanel? Hvad er fordelene ved sådan et, eftersom man åbenbart kan klare sig uden?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har det men bruger det stort set ikke til noget. Jo man kan navn give de enkelte kredse, og så kigge på panelet og se hvilken temperatur der er i lokalet, og diverse andre ting. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis