Hej alle sammen. Jeg skal til at købe styring til min gulvvarme, og uponors style termostater tiltaler os meget(jeg er ikke vvs’er så har ikke forudsætninger for at vide hvilken styring der performer bedst). Spørgsmålet er bare, om man bør vælge med eller uden det store betjeningspanel? Hvad er fordelene ved sådan et, eftersom man åbenbart kan klare sig uden?