hvor meget skævhed

Hvor meget skævhed kan man se i glasvæv. Tænker på hvis ikke gipsen er helt lige ,men samlingerne er helt glatte   vil man kunne se lunkerne helt tydlige   eller er det kun samlingerne man vil kunne se og skrue hullerne . det er jo et gammelt hus  og nogle steder er gips pladerne skruet lidt længer ind i forhold til næste lægte. når man flugter væggene kan man ikke se det nu men vil man kunne se det efter at der er sat væv op


 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du ikke spartlet skruehuller og samlinger ?


bh

Glasvæv afslører ALT i underlaget.
Så hvis ikke underlaget er helt i top, så ses det tydeligt...
Dette er en lille revne i vævet, som jeg tænkte at det kunne jeg lige male over....
Nu ser jeg fejlen hver gang jeg går ind af døren     
Dette billede viser en skråvæg efter første lag maling... det er svært at se, men der er er en svag "bule" midt på væggen helt nede ved gulvet, og den er synlig når solen står ind af vinduet...  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Du skal spartle alt ud, lunker, skruehuller, sammenføjninger ... og flere gange.


 

øv øv så er det bare at komme i gang   er på min anden gang og det skal nok have engang mere


 

pink henrik    det ser også ud til at du kan se hvor pladerne er samlet på de skrå vægge



 

blackbird skrev den 02-11-2018 19:13:31

pink henrik    det ser også ud til at du kan se hvor pladerne er samlet på de skrå vægge


 Ja lige nøjagtigt, fordi jeg ikke fik slebet nok....
Men det er også lidt skygger, da spartlingen er mere hvid end pladerne er, billedet er efter et lag maling...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også