Restaurant PUK ved Vandkunsten i København fik 4 stjerner i JP med betegnelsen "som vores bedsteforældre lavde maden".
Ok - for mig lød det som min mor lavede den, men det lød ret godt, og som journalisten skrev, blev deres humør godt resten af aftenen trods de skulle køre på cykel i regnvejr hjem.
Så bare til orientering.
Og jo, vi på LDS fra nær- København foretrækker også JP. Jeg har haft det meget svært for jeg skiftede fra min elskede Berlinger til JP grundet en kampagne-pris, og måtte hver dag tigge den rigtige avis fra naboerne, så da året var gået gik jeg selvfølgeligt tilbage, men nu savnede jeg alt det læsestof jeg godt kunne lide, men nød annoncer med ejendomme og biler på Sjælland. Ak, Ak, det er s'gu ikke nemt at være til, og 2 abonnementer vil jeg nu lige godt nok ikke ofre, så nu er jeg på JP igen. Ganske tilfreds, men det er ikke så sjovt at læse om landbrugsmaskiner i annoncerne, dødsfald i Brovst og ejendomme til salg i Nordjylland, så et mix. ville være skønt.... men ok, jeg har endeligt fundet mig tilrette og beholder JP indtil jeg har råd til også at holde Berlingeren.
Og jo, I må gerne tæske mig, for jeg har svært ved at holde mig inde for grupperne, så glem min sidste "korte" bemærkning om aviser :lol:
Mvh. JørgenE