Skydelåger ved skråvæg

hej

Jeg har en skråvæg som er 228 bred.

75 cm ud fra væggen (den lodrette skunkvæg) vil jeg gerne have 2 stk. skydelåger.

Jeg tænker de skal være 120 brede pr. stk. og ca. 180 høje, da der er 180 op til skråvæg ved de 75 cm.

man kan godt finde låger til priser op over 2500 kr.

Men tænkte om jeg evt. selv kunne lave nogen af nogle plader og montere noget skinne system som jeg selvfølgelig skal ud og købe.


Nogen der har prøvet det før eller kender et sted hvor 120 x 180 x 2 låger kan fås lidt billigere end 2500 kr.


Katmus
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Decoslide i Viby laver efter mål. Men kunne du vælge en anden bredde? De er uhandy og 1 meter låger er standard. Lad være med at lave dem selv. Det bliver noget rallerværk, og omkostningerne bliver høje.


 

når man køber skydelåger, er der et spor til hver anden låge. dvs hvis du har 4 låger, har du 2 spor. så kan du skyde væk, så der er plads til at åbne skuffer.Dit issue bliver højden. hvis d u kan tilnærme dig standard falder prisen. hvis  du feks tager 2 låger der dækker op til 236 cm og er 180 høje koster de 3400,- + skinnesæt til 400 kr.

Hvis du køber 2 låger der dækker 2 meter og er 231 høje (std) er prisen alt incl 2300,-

Alt sammen i hvid


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis