Hej Alle,
Jeg bor i lejlighed på 1 sal, hvor jeg har 2 radiatorer. Desværre er der ingen af dem der virker. Jeg har prøvet følgende:
1: Afmonteret termostat og løsnet ventilnålen ved gentagende gange forsigtigt at hive den ind og ud.
2: Jeg har tømt begge radiatorer for luft ind til der kom vand ud.
Det er lykkedes mig at få gang i den ene, men det har kun effekt i 1-2 timer, så bliver den igen kold.
Der er nogen der siger de måske skal blæses igennem, eller at pak dåsen skal skiftes.
På forhånd tak for hjælpen
/Rikke