Hej.
Har lige købt et hus med et Vaillant ecotec eksklusiv fyr og der er gulvvar,e i hele huset. Vi kan ikke rigtig få det til at fungere. Ligene skriver fyret “varmepumpeefterløb” men jeg kan ikke læse mig frem til nogen steder, hvad det betyder......jeg ved bare, at der ikke er stabil varme og at stort set næsten alle sensorer på gulvvarmepanelet blinker eller lyser rødt!!!!
Nogen gode råd til hvad der kan gøres, eller må jeg bide i det sure æble og kontakte en VVS’er igen mandag morgen......
Hanne