Gulvvarmen driller

Hej. 

Har lige købt et hus med et Vaillant ecotec eksklusiv fyr og der er gulvvar,e i hele huset. Vi kan ikke rigtig få det til at fungere. Ligene skriver fyret “varmepumpeefterløb” men jeg kan ikke læse mig frem til nogen steder, hvad det betyder......jeg ved bare, at der ikke er stabil varme og at stort set næsten alle sensorer på gulvvarmepanelet blinker eller lyser rødt!!!! 

Nogen gode råd til hvad der kan gøres, eller må jeg bide i det sure æble og kontakte en VVS’er igen mandag morgen......


Hanne

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Måske har styringen tabt forbindelsen til følerne?


 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

kan godt ske men jeg har svært ved at se hvorhenne jeg kan tjekke det. Er ikke vant til gulvvarme og som sagt har vi kun boet i huset i små 14 dage......tænker at jeg må kigge VVS-manden over skuldrene når han kommer igen

Har i prøvet at spørge dem i købte huset af?

Velkommen på lds. 

1  grund kunne jo være udbrændte batterier i stuetermostater. Prøv at skifte et par af dem og se om det virker der. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis