Skabsfryser køre ikke ingen lys i display.

Hej til Jer.

Til min store rædsel opdager jeg at vores fryser er holdt op med at køre. Sandsynligvis ons el tors, men har ikke hørt noget fordi der er ikke strøm frem til display. Der er strøm i stikket.

Er der nogen som ved hvad der plejer at være galt. Tænker at det måske ikke er kompressoren da der ikke er lys i display. Kan man selv fejl søge så meget at man kan  bedømme om det kan betale sig at hidkalde en servicemontør. Jeg tror det er fra 2010  et Bosch  GSN40A22. Vi havde en kummefryser før den blev lavet en gang det var bare et start relæ. Kan det være noget sådant?

På forhånd tak.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det virker til at der er en fejl på styrekorte 

Nu kender jeg ikke lige til den model men hvis et køleskab eller fryseskab hvis strømmen har været gået i bare nogle få sekunder og køl eller Fry køre kan det være svært og få det i gang igen, en måde er at slukke for det i ca 10 min og tænde det igen. Ved godt det nok ikke lige hjælper i jeres tilfælde 


Hej Frede.

Nu er det jo ved at være 9mdr siden   Men efterfølgende fik jeg sat indholdet i pleje så der var ro på. Så ringede jeg til min elektrikker, men han havde ikke folk til at servicere hvidevare i weekenden,  men han kunne da åbne butikken så jeg kunne købe et nyt. Så havde jeg en længere chat med en fra Nettoparts.dk  Og vi fandt i fællesskab ud af at det nok var en strømforsyning til 700kr. Som jeg så bestilte, efter at hun lovede at hvis det ikke var det så kunne jeg bare levere den tilbage. Det var den og skabet har kørt siden. Der er jo ellers noget advarsel når temp falder for meget, men hvad hjælper det når strømmen til advarslen er gået.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis