Kobberplade Millepige 2 24-10-2018 22:48 Hej. Vi har en stor kobberplade foran vores brændeovn. Er der nogen der ved hvordan man renser sådan en, da den har fået en del pletter og misfarvninger. 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 24-10-2018 23:02 Du kan pudse den med f.eks. Slipol, som er et pudsemiddel til metaler. fase
Gregeren 5657 2830 25-10-2018 08:16 Ja, og det går lettest med polermaskinen til bilen. Man kan få sådan en til 350 i Biltema vist nok. Elektronikteknikeren
karl smart 2276 2600/2700 25-10-2018 09:57 Smør den ind tomatketchup eller tomatkoncentrat , lad det tørre , og så skal der bruges knofedt , den bliver som ny. Mvh S.H. Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Millepige Trådstarter 2 26-10-2018 16:54 Tusind tak for svarene. Vi har nu købt Slipol og polermaskine, så er MEGET spændt på resultat at. Det med Slipol havde vi bare ikke tænkt på.
PinkHenrik 6110 6300 26-10-2018 18:56 Du kan også bruge aske fra oven blandet med sprit til en grød. Det virker også fantastisk når glasset i ovnen skal renses Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...